niedziela, 11 listopada 2012

Kursowe wojaże




Kursowa przygoda dobiega końca. Był to dla mnie czas dobrej zabawy w gronie ciekawych ludzi. Pojawiły się nowe znajomości, a także odświeżyły się stare. Przeżyłem kilka godnych przygód, które na długo zapadną w mojej pamięci. Niestety nie we wszystkich akcjach kursowym mogłem wziąć udział. Musiałem tą aktywność pogodzić z innymi już rozpoczętymi, a także z pracą zawodową. Nie mniej jednak, udało mi się zwiedzić kilka ciekawych miejsc i zobaczyć "świat od wewnątrz". Wszystko to w doborowym towarzystwie instruktorów. Niniejszym przedstawiam kilka "ruchomych obrazów", które powstały podczas tej przygody. Zapraszam na podsumowanie Kursu Taternictwa Jaskiniowego Speleo Bielsko - Biała 2011/2012 pt.:


"KURSOWE WOJAŻE"




Niniejsze sprawozdanie nie stanowi podsumowania mojej tegorocznej działalności na które przyjdzie jeszcze czas... ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz